reklama

"20 rokov po" na uliciach Bratislavy

17. novembra 2009 o 17:30 som prišiel na Námestie SNP. Spolu so mnou tam bolo asi 30 ľudí a 10 sviečok.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (6)

Po tomto novembrovom "prefackaní" som si námestie "20 rokov po" vyfotil, aby som na to o 20 rokov aj ja nezabudol a rozhodol som sa, že odkaz novembra 89´ nájdem aspoň v ulicach Bratislavy.

1. 10 sviečok na Námestí SNP (17.11.2009, 17:45)

Obrázok blogu

2.-3. Asi 30 ľudí tamže.

Obrázok blogu
Obrázok blogu

4. Hľadám spojitosť s novembrom 89´ všade naokolo. V kníhkupectve na mňa zdiaľky máva táto kniha. Ostatné s bojom proti totalite nemajú spoločné vôbec nič.

Obrázok blogu

5. Na Obchodnej to pred 20 rokmi burácalo. Teraz sa unudení ľudia vracujú z obchodov.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou
Obrázok blogu

6 - 8. Výdobytky novembra na ktoré každý deň musíme hľadieť - značkové oblečenie, kasíno a erotický klub.

Obrázok blogu
Obrázok blogu
Obrázok blogu

9. Na konci svojej novembrovej cesty mestom som našiel, čo som hľadal - dav ľudí na Hviezdoslavovom námestí, ktorých evidentne fascinovalo veľké srdce v strede a malá veľkoplošná obrazovka. Mňa nie. Bolo 18:15. Rečnící asi dorečnili. A ja odchádzam sadnúť si s kamarátom a jeho manželkou na čaj. Dúfam, že na tento nepodarený večer o 20 rokov nezabudnem.

Obrázok blogu
Michal Zwiewka

Michal Zwiewka

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lekár. Hľadač. Počúvateľ. Pozerač. Zvedavec. Závislák. Hráč. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaNáboženstvoVieraSpoločnosťFilmyPoéziaSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu