reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Michal Zwiewka

Michal Zwiewka

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Lekár. Hľadač. Počúvateľ. Pozerač. Zvedavec. Závislák. Hráč. Zoznam autorových rubrík:  PolitikaNáboženstvoVieraSpoločnosťFilmyPoéziaSúkromnéNezaradené

reklama

Filmy

Hotel Rwanda

Michal Zwiewka

Hotel Rwanda

Pred niekoľkými mesiacmi som trávil príjemný letný večer doma. Spievali vtáky a ja som sedel v chladnom byte a uvažoval nad filmom, ktorý som práve dopozeral.

  • 16. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 336x
  • 4
Star Trek - úvahy

Michal Zwiewka

Star Trek - úvahy

Je sobota večer. Znova pozerám Star Trek. Už dávnejšie som prišiel na to, prečo ho mám tak rád. Asi najmä kvôli tomu, že ma fascinujú nové technické vymoženosti a som presvedčený, že som sa narodil minimálne o 100 rokov priskoro. Zaujíma ma, čo bude „potom“. Čo bude, keď budem starý, alebo keď zomriem. No nielen kvôli tomu. Star Trek dáva odpovede aj na iné otázky.

  • 15. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 126x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu